Digitale løsninger

20 mars 2018

Med Boligkjøperforsikring Pluss kan boligeieren bruke advokaten sin som rådgiver i privatlivet selv om hun eller han ikke er i en tvist. I tillegg har HELP de siste årene satset mye på digitale løsninger. Disse nyter Plusskundene våre godt av.

HELP har utviklet og tilrettelagt for at kundene skal ha flere praktiske avtaler og dokumenter lett tilgjengelig på Min Side. Dokumentene har et svært brukervennlig grensesnitt og kan enkelt administreres av kundene. Står de fast, eller har behov for veiledning, ordner vi det raskt og enkelt. 

Vi er sikre på at hvis kundene har tilgang til gode maler for samlivsavtaler, testamenter, håndverkertjenester og kjøpsavtaler, er det større sannsynlighet for at de sørger for å inngå slike viktige avtaler i skriftlig form. 

Erfaring viser at avtaler som ikke er skrevet ned, og ellers hjemmelagede og utilstrekkelige avtaler, er en viktig årsak til konflikter. Konflikter i privatlivet er både dyrt og følelsesmessig opprivende, og det ligger derfor store gevinster i forebyggende arbeid. Med HELPs digitale avtalegenerator blir avtalen til mens kundene svarer på grunnleggende spørsmål, og svarene kommer presist til uttrykk i avtalen. 

Kontakt oss på 22 99 99 99 eller post@help.no